Labels

slide

Saturday, April 3, 2010

3 D PEEL OFF MASK - mask muka yang berkesan dan meletop








24 K Gold Powder mask dan lifting solution





for all skin type , except Hyper sensitive skin

membekalkan kelembapan dan menyhatkan kulit , menjadikan kulit lebih muda di samping menganjalkan kulit. membantu mengrangkan kedutan , garis halus dan sebagai agen anti penuaan yang berkesan . ia juga melembutkan kulit dan menjadikan tona kulit lebih cerah.


Active ingredient

Diatomacequs Earth, sodium alginate, calcium Oxide, magnesium Carbonate, Gold and gold pigment.



Cara pemakaian

campurkan 1.5 sudu serbuk masker dan 2.5 sudu masker solution.. campurkan dan sapukan kemuka . biarkan selama 20 minit . tanggalkan mask dengan perlahan kemudian cuci dengan air.


RM22


Apple Oily & Acne 3D Mask dan soohing solution






Mask Green apple ni memang mendapat sambutan hangat kepada yang mempunyai masalah berjerawat dan kulit berminyak.. yang best jugak baunya , best sangat bau green apple .. rasa fresh sangat. selain boleh menghilangkan minyak di muka kita akan rasa releks sangat ..

mengandungi pati dari buah apple untu menaggalkan lebihan minyak, melancarkan peredaran darah , merawat jerawat serta mencerahkan pigmentasi kulit. mask ini mengandungi bahan- bahan antiseptik yang berkesan untuk merawat jerawat dan acne. meredakan kerengsaaan kulit dan mengurangkan radang kulit . mask ini berperanan menarik keluar punca masalah kulit yang terbentuk . Menjadikan kulit lebih segar, bersih dan sihat.


Active Ingredient

apple flower, Calamine, Hexamidine diisethionate dan mentol.


RM17

Soy Bean Whitenng 3D Mask dan whitening solution




for all skin type, specially for pigmentation skin

di rumus dari kacang soya dan digadung dengan susu yang ama berkesan untuk menghilangkan pigmentasi, tompok hitam dan bintik hitam. mmenjadikan kulit segar , sihat dan semakin cerah.


active ingredient

soy bean protein, mannitol, arginine HC1, Phenylalanine , sodium Citrate, kojic acid , yeast Extract and manthol.



RM17


vegefiber 3D Mask dan soothing solution




for all skin type

amat berkesan untuk menaggalkan kotoran pada kulit wajah . menyerap masuk sehingga ke lapisan kulit dan menggalkan kulit mati yang menyebabkan liang roma wajah yang tersumbat, juga unukkulit berminyak untuk mengelakkan pengeluaran minyak berlebihan.. vegifiber juga boleh di di gunakan untuk proses detox kulit muka kita.


active ingredient

spirulina maxima extract, wheat flour, spanich and menthol.



RM17




Red bean Desensitizing 3D Mask dan whitening solution




for sensitive, dry and irritated skin

melembabkan kulit dan menjadikan kulit lebih lembut, serta memberi keanjalan kepada kulit wajah, menangani masalah kulit yang terkena sun burn. amat sesuai untuk menaikkan seri wajah.


active ingredient

kidney bean, allantoin, aloevera leaf juice, maltodextrin and menthol


RM17



Jom baca lagi

Antara produk beautee yang mendapat sambutan selain ampoulenya yang terbukti berkesan ialah 3 peel off mask. Mask ini adalah dari ketogori mask yang terbaik. Mask ini mempunyai kualiti yang tinggi dan memberi kesan yang cepat dan pasti anda berpuas hati.

mask ini juga terdapat pelbagai jenis lagi, yang tersedia di atas ni adalah antara contoh yang mendapat sambutan hangat di kalangan pelanggan saya terutama mask Gold.

dalam set yang di sediakan ini saya sertakan sekali solution yang sesuai untuk mask tu.
kelebihan memakai mask ni dengan solution ini ialah ianya memberi penyerapan yang lebih lagi ke dalam kulit kita. dan yang paling best sekali ianya akan memberi kesan penyejukan yang pastinya bila anda pakai jer mask ni rasa tenang , sel sel kita pun akan rehat juga dan penyerapan lebih efective lagi.. anda juga akan rasa fresh pastu.. boleh la mengurangkan stress seharian bekerja ...


selamat mencuba

Double Action Whitening Mask

Membantu mencerahkan kulit dan bintik hitam . melembap , melembut dan melicin tekstur kulit. mengurangkan garisan halus dan kedut kulit. Kulit akan kelihatan cerah dan berseri dengan pantas.

cara pemakaian

perlahan letakkan mask ke muka dan biarkan 20 - 30 minit.

Eye Mask


Melembap dan melicinkan kulit mata. mengurangkan garisan halus dan menganjalkan kulit mata. menghilangkan lingkaran hitam di mata juga mengurangkan eye bags .

cara pemakaian

Bersihkan muka. letakkan eye mask di kawasan mata untuk 20 ke 30 minit.

No comments:

Post a Comment